breadcrumbs_revolution_theme

Як оплатити замовлення

Оплатити замовлення можна різними способами. Платежі зараховуються нам на розрахунковий рахунок ФОП, а це інколи до 3 годин з моменту оплати.

Способи оплати

Переказ на карту-ключ Приватбанку (комісія +0.5%, призначення платежу - номер замовлення)

Онлайн кредитною карткою або за допомогою мобільного телефону через систему LiqPay (без комісії)

Готівкою при отриманні товару (тільки для Івано-Франківська)

На розрахунковий рахунок IBAN для юридичних осіб (при замовленні в коментарях вказати реквізити юр.особи, рахунок виставляємо без ПДВ)

Накладний платіж (мінімальна сума замовлення для оплати при отриманні 100 грн, наложкою Укрпоштою не відправляємо)

Після виконання оплати (якщо оплачуєте на карту-ключ Приват, онлайн чи на розрахунковий рахунок) сповістіть нас про це на електронну пошту чи будь-який месенджерМи звичайно постійно моніторимо оплати, але інколи це може пришвидшити процес відправлення замовлення.

Як отримати замовлення

Посилки відправляємо щоденно у будні близько 16 години та близько 13 години в суботу. Оплачені та підтверджені наложкою замовлення до 16 години в будні (до 13 години в суботу) звично відправляються в той же день. Можливі затримки 1-3 дні при відправці в залежності від складності формування, завантаженості складу або підготовки замовлення технічним фахівцем. Вироби та пристрої, а також акумуляторні батареї виготовляються індивідуально під покупця, терміни в такому разі менеджер повідомляє під час замовлення. Трек-номери відправлених замовлень надсилаються у формі СМС кожного вечораПрорахувати терміни та вартість доставки можна на сайті Нової Пошти та Укрпошти відповідно. Вартість доставки оплачується покупцем при отриманні посилки за тарифами обраного перевізника. 

Способи доставки

Нова Пошта (при замовленні вказуйте ваше місто та номер відділення або адресу)

Укрпошта (при замовленні вказуйте ваше місто, вулицю та індекс)

Самовивіз (адреса нашого офісу вказан на сторінці з контактами)

Примітка

При отриманні вантажу, одразу перевіряйте його на цілісність та відповідність. Кожна посилка страхується на суму відповідно до суми замовлення. Якщо вантаж прийшов з пошкодженнями або в неповній комплектації, - заповніть акт невідповідності і посилка поїде до нас назад, а ми в свою чергу будемо вирішувати спірне питання з перевізником. При цьому ви отримаєте або новий товар або грошову компенсацію. 

Якщо ви з Івано-Франківська і хочете забрати замовлення в нашому офісі, - наш менеджер зв'яжеться з вами і скаже час, коли можна забрати товар.

Детальні умови роботи з інтернет-магазином beegreen.com.ua вказані на сторінці «Умови замовлень».