breadcrumbs_revolution_theme
Ми відправляємо тільки справний товар згідно його опису і фотографій. Товар, якщо він без механічних пошкоджень можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він вам не підійшов з тих чи інших причин (за умови що зовнішній вигляд товару не порушений). Гарантійний термін на вироби та пристрої, які зробили наші технічні спеціалісти складає 3-6 місяців з моменту отримання. Якщо гарантійний випадок стався після закінчення терміну гарантії - звертайтеся, розглянемо ваш випадок в індивідуальному порядку. 
 
Ми не несемо відповідальності за користувацькі помилки при експлуатації товарів: подачу на пристрої та плати неправильних напруг живлення, напруг неправильних полярностей, неякісну пайку, а також за підключення несумісної периферії, що призводить до виходу обладнання з ладу. Ми не приймаємо назад товар, якщо він пошкоджений і має механічні пошкодження, на платі або в пристрої дуже сильно гріються чіпи, присутні сліди горілості, чи підірвані доріжки - все це свідчить про некорретні дії користувача. Також ми не несемо відповідальності за акумулятори, які були перегріті чи переохолоджені, перезаряджені чи перерозряджені, бо це ознака неправильної експлуатації. Ми не несемо відповідальності за працездатність компонентів у вашому виробі, під керуванням вашого програмного забезпечення. Купуючи електронний виріб/компонент необхідно розуміти, що він є «технологічно складним» і не підлягає поверненню/обміну і т.д, якщо вже був припаяний. Ми також не приймаємо назад акумулятори, які вже були припаяні. Перед використанням акумуляторів або електронних засобів перевіряйте ваше периферійне обладнання. Неякісна периферія може призвести до виходу з ладу інших компонентів (наприклад блок живлення/зарядний пристрій може вивести з ладу акумулятори і т.д.). Ми не приймаємо на повернення мікросхеми, чіпи, плати та інші електронні компоненти, якщо вони вже були паяні.
 
Якщо у вас виникла проблема з працездатністю купленого у нас приладу або устаткування, то можливі два шляхи вирішення проблеми. Якщо ви перебуваєте в Івано-Франківську, під'їжджайте до нас в магазин з проблемним товаром в робочий час і ми на місці перевіримо його і постараємось допомогти. Якщо ви перебуваєте не в Івано-Франківську, і у вас виникли проблеми з нашим обладнанням, напишіть нам на електронну пошту. Ми дамо відповідь в найкоротші терміни, і або вирішимо питання дистанційно або скинемо адресу для відправки товару нам. Повернення приймаємо тільки Укрпоштою. Товар надсилайте нам Укрпоштою на наші реквізити, які прийдуть вам на емейл. Ми перевіримо, що товар був куплений саме у нас, протестуємо його і далі, в залежності від результатів перевірки, будемо вирішувати проблему. Посилки, які будуть надіслані нам післяплатою ми не забираємо і вони поїдуть до вас назад.

Детальні умови покупок та співпраці з інтернет-магазином beegreen.com.ua вказані на сторінці «Умови замовлень».